25 Haziran 2011 Cumartesi

gece aydınlanması vol.988630937476

ne kafalar ne kafalar be.tek bildiğim hiç böyle bişey yaşamadığım şimdiye kadar.bişeyler oluyor bişeyler değişiyor.ben değişiyorum.biraz kirli biraz kendime özgü.yuvarlanıp gidiyorum beni içine alan toz bulutuyla.en son yağmurlar beni ıslatsın demişim.ıslattı hakkaten.sırılsıklam oldum.e tabi tozlar da yapışıyor ıslak her bi noktaya.ahh ahh şimdi de çamurlarım aksın diye ıslanmaya ihtiyacım var.ben bi sonraki yağmuru bekleyeyim o zaman artık.hiç gerek yok üzülmeye.çile çekmeye.ben çileyi niye çekeyim kardeşim.çile beni çeksin.oowww yeaaahhh.tüm sevenlerim ve yanımda olanlar için bir kez daha ama çok içten olmak şartıyla pozitif enerjimi ve kendimi kainata sunuyorum.bizi kabul etsin.içine alsın.biz de onu alalım.tertemiz pir-ü pak.off yaşamaya aşığım.teşekkürler dünya bana bu hisleri hissettirdiğin için.öğreniyorum.çok da güzelim ayrıca.com.hoşgeliceksiniz yeni maceralarım.hepinizi seviyorum...